Tuesday 8 November 2011

Kenapa Rasa mcm NI??

terkadang aku terfikir sendirian....kenapa setiap apa yg cube aku lakukan,pasti akan ade org yg cube menghlg...
kenapa akan ade org yg selalu mahu mengambil kesempatan atas setiap apa yg kita lakukan,,,
kenapa perlu ade org yg selalu menumpg atas segala jsa yg telh kita taburkn...

ak juge selalu berfikir,
kenapa mesti mengikuti aku sdgkn dirinya lbh berkebolehan dri aku.....
kenapa mesti mencontohi aku sdgkn dirinya lebih maju berbnding dgn aku....
kenapa mesti terus menyakiti aku sedgkn dirinya lebih bhgia tnpa aku

почему??

kadang2,aku juga dpt rse yg setiap apa yg aku cuba buat pasti ada silapnye....
kenapa ye??
Kenapa Rasa mcm ni??
kenapa selalu timbul perasaan begini....

tp,selepas memahami & melihat kesukaran kwn2 yg laen,
aku mulai fhm bhwe kite xperlu memikirkn tntg apa yg org rse tntg kite,tp fikirlh ape yg kite rse pada diri kita sendiri...

juz jdi diri sndiri n buat apa yg bleh buat kita & smua org hepi...wlaupun kdg2,kebhgiaan slh seorg drpadanya harus diketepikan...

juz be happy


hnye bgi sye,jgnlh mudh melatah dgn apa yg berlaku,cube adapt dgn perubhn....
perubahan dalam diri xkn berlaku andai diri sndiri tidak tergerak melakukannya.....


ketawalah dgn cara kita sendiri..."hahahaha,..eee,,,..hahaha"


bergayalh dgn pelbagai cara kita sndiri....

asalkn dalam jiwa kita sentiasa ada,ikhlas & jujur...
InsyaAllah,Tuhan sentiasa ada dgn kita...

always be in our hearts

No comments:

Post a Comment